2010. október 1., péntek

3 fejezet- Kvittek vagyunk!


Remélem tetszik.. nagyon örülök a 4 komminak *.* annyira lávjúúú pusszi szofi :) :)


"Megismerni és szeretni egy másik lényt: ebben áll minden bölcsesség veleje, gyökere és forrása."
(Evelin Vaugh)

Még mindig nem igazán voltam magamnál. Az előbbi majdnem kukulási akcióm sikeresen csődöt mondott.. nem is tudom, hogy ennek örülnöm kellene vagy éppen ellenkezőleg?!.. Nem igazán állt szándékomba kikezdeni Kristenel. Kristen nem igazán tűnt olyan egy éjszakás lánynak. Bár még nem ismerem, de általában az ilyen lányokat már kiszúrom hála a több év tapasztalatnak. Kristen csöndben követett, nem igazán tudtam lehiggadni még mindig mivel most se öltözött valami nagyon föl.. aminek a perverz és kukulós és szégyentelen részem tapsikolt örömében.. remek.. mondtam magamban. Zavartan néztem körül és a hajamba túrtam.

- És miket szoktál olvasni? – kérdeztem tiszta hülyén.. egyre jobb.. most már tuti azt hiszi, valami idióta vagyok. Bár.. Szerintem ez leesett neki mikor először találkoztunk ugyanis ki lakna akkora idiótával, mint Matt ?!

- Hát.. legutóbb E.M Forster novelláit olvastam, de minden dráma, romantika, no meg horror jöhet. - mondta és elmosolyodott.

Bólintottam egyet.. na második ok amiért nem kezdek ki vele okos.. nem azt mondom hogy buta lányokkal voltam „együtt” eddig de az biztos hogy egyikük sem olvasott olyan nagy klasszikust mint E.M Forster..

Már csak egy átkelő választott el a könyves boltig. Miközben átkeltünk láttam, hogy egy autóból egy fiú majdnem kiesik.. Naná hogy Kristen vizslatja.. ki ne tenné.. Éppen ki akartam nyitni az ajtót kristenek de megcsörrent a telefonja. Rá pillantott a képernyőre és összeráncolta a homlokát

- Bocsi, de ezt föl kell vennem.. Addig menj csak be…- Mondta és fölvette a telefonját. Úgy is tettem.

- TEEEE TUDOOONY HÁNY ÓRA VAN!!!- ordította Rick.. majd két dobhártyám kiszakadt

- tudom és sajnálom, de akadt egy és más dolgom.. – mint például leönteni egy dögös okos lányt aki mellesleg a szomszédom és a legjobb haverom aki (csak úgy megemlítem nem 100 as ) oda van érte.. hááát nem tudom inkább a másnapos szöveggel kéne jönnöm

- Rick tényleg nem fog ez többször…- mondtam de kristen közbe vágott

- ooh bocsi csak azt estémnek lőttek.. – felelte kristen de abba hagyta mivel látta , hogy egy vita közepébe vágott bele..

- ooh hááát.. jól van Rob de .. izéé máskor ne forduljon elő.. – mondta és fejét vakargatva. Nem igazán értettem mi baja még soha nem csinált ilyet. Még egyszer rá néztem, hogy megbizonyosodjak róla hogy nem iróniának szánta.. de nem igazán hangozott annak.. Ránéztem és mindent értettem. Úgy nézte Kristent mint valami istent.. Remek már ő is.. Egyrészről örültem mivel megúsztam egy kirúgást másrészről ideges lettem.. Nem tudom pontosan miért, de az lettem áááh kell egy cigi.. biztos ez a sok éjszakázás.. Eközben már Rick a könyveket tette a helyére Meg néztem minden rendben van Kristenel. Ahogy elnézzem el lesz egy darabig a könyvekkel. Leültem a lépcsőre és meggyújtottam a cigimet. Annyira lenyugtatott, hogy az iménti idegességemet mintha elfújták volna. Hiába káros az egészégre, de nem tudom, mit csinálnék, ha nem lenne cigi.. Gyorsan elszívtam és visszamentem. Láttam, hogy Kristen még mindig a polcok közt kutakodik így oda mentem a kaszához és leültem, mivel nem nagyon voltak a boltban ezért úgy gondoltam lefoglalom magam és elkezdtem olvasni egy könyvet. Épp egy izgalmas résznél tartottam, amikor egy kész meg fogta a karomat. Fölnéztem kilehet az és Kristen volt. Teljesen meglepődtem főleg akkor, amikor bele ült az ölembe. Testem természetesen reagált éreztem, hogy szívem kétszeresére vált. Meg sem tudtam szólalni. Agyam össze visszakattogót. A gondoltatok csak úgy röpködtek a fejembe.. Annyira megsimogattam volna a formás lábait.. és újból az elmémbe fészkelte magát mi mindent csinálnék vele.. Az illata.. Nem lehet behatárolni milyen is pontosan.. Egyszerűen elkábul tőle az ember.. Kristen hirtelen föl állt és megfordult.

- Uhh ez meleg helyzet volt.. azt hittem az a pasi a polcok között fog letámadni – mondta és nevetni kezdet..

- Tessék.. ?? – mondtam zavarodva egyelőre azt fogtam föl , hogy már nincs az ölembe viszont a lábaim között ált NAGYON közel ahhoz a ponthoz, ami fohászkodót utána.. Kristen a polcok felé pillantott utána meg rám. Gyorsan odanéztem miről van szó és megláttam Ricket amint minket vizslat..

- OH.. – ennyit bírtam kinyögni az iménti eseményeket még nem igazán sikerült megemésztenem

- Bizony, oh.. – mondta és megint mosolygott. Egy ideig egymást néztük. Emlékszem, amikor először néztem hipnotik szerű szemeibe.. ugyan úgy mint a legelső alkalomkor elragadott

- Hát én most elmegyek, ha bármi baj van tudod hol érsz el..? – Szólalt meg hirtelen Rick

- Igen..- mondtam, de közben Kristen néztem, aki éppen a könyvemet lapozgatta

- Akkor oké.. izé hm.. remélem.. hamarosan.. Vagyis látjuk még egymást – mondta és Kristent nézte jobban mondva a fenekét vizslatta.

- Minden bizonnyal.. – mondta és rátette a kezét a vállamra.. Istenem.. Oda fönt valahogy nagyon azt szeretnék, hogy neki essek, de most .. Rick csalódva pillantott ránk és elmotyogott egy viszlát-ott és csalódva ballagott kifelé. Kristen megkönnyebbülve sóhajtott egyet és ellépett mellőlem. Majdnem utána kaptam, de hála istenek sikerült „megfékezni” magam.

- Hát én azt hiszem megtaláltam, amit kerestem- mondta és rábökött egy könyvre, ami a kassza mellet volt. Dooomed love.. hihetetlen

- Mintha meglepődtél volna. – mondta és az arcomat kezdte fürkészni

- ÖH igen tulajdon képen nagy kedvencem. Nem találkoztam még olyan emberrel, aki szereti mindenki szerint…

- .. túl nyálas- fejezte be a mondtatott és elmosolyodott, de ez nem az a mosoly volt elpirult és lehajtotta a fejét

- pontosan. – mondtam halkan.. nagyon idilli pillanat volt, de meg szólalt az ajtón a csengő jelezve hogy új vevőnk van.

- Öhm azt hiszem ,hogy én megyek köszi mindent bele értve az életmentést is – mondta a Rick incidensre célozva ..

- Szívesen máskor is.. – mondtam mosolyogva erre Kristen egy nagy mosollyal jutalmazót

- Akkor szia- mondta és épp indult volna kifelé de nem engedhettem ,hogy el mennyen. Tudom megfogadtam, hogy nem kezdek ki vele.. de egyszerűen nem bírtam ki legalább barátok lehetnénk. Bár azt kétlem ...

- Izéé arra gondoltam mivel úszót a mai estéd talán lenne, e kedved eljönni egyet szórakozni ismerek egy klassz közeli helyet..

- Hát tudod.. – mondta, de nem engedhetem meg neki, hogy nemleges választ adjon

- Légy szíves ugye nem akarod, hogy bűntudatban éljek, mert leöntöttelek. meg kell, hogy hívjalak.. – mondtam hízelgően Kristen megadóan sóhajtott

- rendben benne vagyok.. – mondta

Remek.. Csodálkozom, hogy igent mondott, mert amit itt össze hablatyoltam ..

- akkor mikor jó neked? – kérdeztem és zavaromban a nyakamat vakargattam

- a kilenc tökéletes lenne – felelte és elmosolyodott.

- remek akkor kilenc- mondtam.. utána kínos csönd lett..

- háát akkor majd kopogj.. – mondta somolyogva

- rendben – mondtam és a hajamba túrtam

- akkor kilenc- mondta megint

- és kopogok- feleltem és mindketten nevetni kezdtünk

- hát akkor szia- mondta és elment..

Kilenc… a francba legyen már kilenc..

Beüti, árat mond oda add viszlát. Beüti árat mond oda add viszlát.. mint egy robot.. 5 körül váratlanul belépett Matt

- JÓÓÓÓ REEEGGEEEELT VIETNÁÁÁM NA HOGY ITYEG, A FITYEG .. nekem fityeg.. – röhögött mint egy hülye gyerek

- Neked is szia Matt.. vagyis jó reggelt így fél 6 kor..- mondtam és újból a könyvemet bújtam

- Istenem Pattika.. te mindig ilyen savanyú vagy hol van az én pattogos Pattikám??- Mondta és letette jobban mondva ledobta az asztalra a pizzát

- Oh kössz..- mondtam

- Mit..?? jah a pizzát üres út közben megettem.. nem tudtam h éhes leszel.. – mondta és elkezdte piszkálni a fogát az ujjával

- Matt gyere csak ide – suttogtam

- Mi az?? – kérdezte kíváncsian

- Gyere, ide van egy titkom csak nem akarom hogy mások is hallják tudod..

Matt közelebb jött én meg elkezdtem suttogni

- Tudtad hogy van olyan hogy…- itt elhallgattam

- Mi mégis mi bökd már ki teee !!.- Mondta egyre kíváncsiabban

- FOOOOOOGKEFEEEE- ordítottam a Fülébe tudtam, hogy még visszakapja a reggeli ébresztést

- Te barooom aaaaj ..- mondta duzzogva én meg röhögtem mint egy hülye.. most jutott eszembe hogy Mattnek még el se mondtam a nagy hírt

- Na amit most mondok az biztos kiengesztel.. – mondtam elégedetten

- Kétlem.. mert SÍÍPOOOL a füleeeem . – duzzogta

- Hát jó.. ha nem akkarsz eljönni velem bulizni.. és Kristenel.. – mondtam és a cuccomat kezdtem el pakolni. Erre matt abba hagyta a fülében való turkálást és meg merevedet..

- MIIIII EZT HOOOOOGY ????!!! TEEE NA NEEEEE- modnta ordítva

- Hosszú majd elmesélem – mondtam és a helyére pakoltam a könyveket

- Részletes elemzést kérek a fenekéről most!!- mondta vádlón

Én csak a fejemet ráztam és mosolyogtam Matten hogy mennyire kivan akadva. Mire befejeztem már 7 volt ..

Haza felé Matt a reggeli incidensről kérdezősködött én meg elmeséltem neki mindent..

- És és.. hozzá se értél – mondta..

- Matt elhiheted hogy esés közben nem a mellébe fogok kapaszkodni.. - mondtam

- És.. hozzá??- akkarta mondani Matt de közbe vágtam

- Nem Matt nem.. nem csináltam semmi olyat.- mondtam és beléptem a lakásba

- Ekkora egy marhát ott volt a tökéletes alkalom.. – mondta és ledobta magát a kanapéra és bekapcsolt a tv. Én meg kivettem egy sört a hűtőből. Megfordultam és meghámozott banánokat találtam az étkező asztalon

- Te Matt.. miért van itt egy kiló meghámozót banán..??- kérdeztem

- Jaaah hogy az tudod izéé át akartam menni lilly hez .. vagy lola.. na lolalolaloa- ütögette a homlokát a kezével

- Matt a léyneg..- mondtam

- Szóval azzal a szöveggel jött hogy ezt nem akkarja tovább meghogy még a nevét se tudom meg bla bla bla így haza jöttem.. és arra gondoltam mekkora buli lenne ha az emeletről banán héjakal találnám el az embereket hát nem oltáriii ölteleet hááá?- röhögöt..

- De tényleg tök jó. – mondtam és leültem a kanapéra de előtte meg veregettem a vállát.

- Mikor találkozunk a kis lárvával. – kérdezte Matt

- Lárva ??- fordultam felé

- Jajj patty lárva az az Kristen naa mikoor??- kérdezte megint

- Eddig nem pipi volt ?

- De, de ő még nem érte el a pipi szintet így …lárva

- És mégis milyen szintről van itt szó?

- Ajj te értetlen hülye.. a pipi csak akkor lesz valaki, ha már jól megkukultam mindenét .. még csak felületlenül kukoltam így még lárva. – mondta úgy mintha ezt mindenki tudná

- Aha.. lárva.. oké.. öhm azt hiszem én lezuhanyozok- mondtam és föl álltam

- Tedd azt .. – mondta és böfögött egy nagyot.. hát igen ez Matt..

Gyorsan vettem egy hideg zuhanyt. Próbáltam a bennem lévő izgatottságot elnyomni. Gyorsan megtörölköztem és mentem ki ,hogy felöltözzek. De csöngetek.

- Patti nyisd ki rendeltem pizzát..- mondta és a tv bambulta

- Matt félmeztelen vagyok- mondtam Mattnek akit ez cseppet sem érdekelt

- ha azok a lányok, akik láttak meztelenül nem futottak el akkor talán a pizzás sem fog.- mondta és még mindig a tv bambulta..

Nagyon sóhajtottam és menntem az ajtó felé de elötte kihuzztam a tv.

- HÉÉÉÉÉÉ a legjobb rész most ette volna meg a spenotott..- mondta és elszomorodott

- Remélem túl éled.. - mondtam cinikusan

- Ezt nem is láttam még.. – mondta Matt szomorúan…

Nem tudom miért nem lakok inkább egy kutyával… még egyet kopogtak

- Jól van megyek – mondtam és kinyitottam az ajtót.. Teljesen meglepődtem mert nem más volt ott mint Kristen… Én meg ott álltam félmeztelenül mint egy szerencsétlen…..


5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett :D
    a kis főnök milyen elnéző lett .D
    ez a Matt pedig, jókat lehet rajta röhögni..XD
    várom a kövit
    köszi
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  2. Szió:)

    Baszkiiiiiiiiiiiiiii:) Szétröhögtem az agyamat, te csaj!!!
    Ááááááá Matt még mindig viszi a pálmát, az az ember egy debil, kretén állatxD Te persze nem vagy az(L)
    Rick:S Bassza meg, ne nyomulgasson Kristenre, mert levágom a micsodáját:P
    Ó-ó félmeztelen szexistenállat Rábört nyit ajtót *.* Kristen helyében rámásznék azonnal:P Xd
    Legyen benne hamarosan khm, légyszi!!!!!!
    Imádtam Szofim és téged is nagyon lávollak(L)
    Puszkó nyuszkó:P
    Lillud

    VálaszTörlés
  3. BMEG te idióta barom állat...tücsköm XD <3 :D :D XD....akkora egy fasz vagy (L)..KURVA JÓÓ LETT HALLOD??????!!! XD..annyit szakadtam ezen a hülye Matten xD..a pizzaXD na meg amikor igy irod szépen a történéseket és erre meg odaböfög xDDDD majdnem megfulladtam xDDD :D :D ...az a BEST rész XD ...jujj meg amikor Rob ölébe ült KRis :PPP ANYÁD XDD kis dickó életre kelt xDDDDD :D :D...
    ááá bazz és itt abbamered hagyni....:@ XDDD én holnap megfoglak ölni ha talizunk XD készülj fel! neked annyi ha a köviben nem lesz khm...xD ha már te is azt kéred hogy én irjak akkor szépen irjál te is egy jóót :PPP :D :D..
    na befogom xD
    KÖSZIII A FEJIT!!(LLLLLL) :D Sokkal jobban vagyok XDD :D :D...
    LÁVJÚ tücsköm :) :) <3 <3
    Pussz <3
    Nikky- alias csótányod XD

    VálaszTörlés
  4. * az kis fickó akart lenni xD csak irni nem tudok xDD :D :D *
    Nikky

    VálaszTörlés
  5. ááááááááá ezazzzzzzzzzz
    Végre Kris is kiélheti egy kicsit magát. Piszkos fantázia következik!!!!
    De hallodd ez a Matt...ez nem is tudom, mit kéne írnom rá, egyszerűen egy orbitálisan nagyon nagy arc. Nekem is egy ilyen szobatárs kell.
    De lehet, hogy majd lesznek gondok Rick-kel is,vagy valami más pasival, ha Krist ennyire megnézik??
    Remélem:P Tudod, én Team Complicationbe tartozom
    folyt köv...

    VálaszTörlés