2010. szeptember 23., csütörtök

2. fejezet- Ébredés


Hát ime rövid is lett :/ de most ne voltam formába (suli..-.-" ) Szóval nem biztos de valoszínüleg szombaton lesz friss de még nem tudom. Gyerekek és probáltam minden perverzet kihozzni ebből.. nikkym tudom hogy még nem a lényeg de de.. na jó nem mondok többet :D
jó olvasást! :)
"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk."
(Francoise Sagan)


Elég későn feküdhetem le, meg ittam pár üvegsört elszívtam 1 doboz cigit. Egyszerűen nem ment álom a szememre a gondolatok csak úgy pattogtak a fejembe. Átfordultam a másik oldalamra, mert szemembe sütőt a nap-hát persze hogy akkor kell sütnie, amikor aludni próbálok máskor meg ölni tudnék egy kis napfényért-. Ahogy megfordultam valaki elkezdte simogatni a fejemet…

- Roooob..- suttogott az idegen..

-Robeeeert- Mondta valamennyivel hangosabban

-KEEEEEEELJ FEEEEEEEEEL!!!- ordította a fülembe Matt és beleugrót az ágyba

Próbáltam nem neki menni csak hozzá dobtam egy párnát és leidiótáztam. Miközben kikecmeregtem az ágyból, Matt hasra fordult a lábait összekulcsolta és nagyokat pislogott.

- Na, mi az szépfiú nem tetszet az ébresztés.?. - mondta elváltoztatott női hangon

- Eddig ez az én reszortom volt mi van veled? – feleltem álmosan és fölkaptam az ingem.

- Tudod tegnap este megvilágosodtam. Egészségesebben kell folytatnom az életemet mindennap kondizni, fogok és. .- mondta, de félbeszakítottam

- Na, jó kitakarsz meg szerezni? – mondtam cinikusan ő és az egészség az két külön dolog..

- Honnan… ? Na, mindegy is szóval emlékszel Kristenre tegnapról.. bocs hülyeségeket beszélek, ki ne emlékezne rá.?. azok a lábak a feneke..- folytatta volna az álmodozást.

- Matt a lényeg??- sürgettem

- Jah igen reggel hívott Lill.. vagy Lola.. áá mindegy is és kimentem az erkélyre és onnan láttam, hogy egy iszonyat dögös cuccban feszít meg egy sport táska van nála.. és hát gondoltam..

- Gondoltad elmész CSAK azért hogy felszedd EGY éjszakára…- Mondtam és közben össze kevertem a kávémat

- Hé ez nem igaz.. – mondta sértődötten

- Na, mi van komoly kapcsoltatott tervezel??- mondtam és elnevettem magam. Matt és a kapcsoltat.. Jó vicc..

-… részben nem igaz. – javította ki magát. – Ki beszélt itt CSAK egy éjszakáról???

- És honnan veszed, hogy Kristen ebbe benne lenne? - kérdeztem, mert nem igazán néz ki OLYAN lánynak

- Most komolyan Pattika ennek ki tud ellenállni- felelte és felvonta a szemöldökét és csücsörített..

- Igaz ki ne akarna lefeküdni egy olyan pasival, aki alvásra egy Popeyes pólóba alszik plusz egy ufós alsó gatyába.. ?- Feleltem röhögve

- HAHA marha vicces. Inkább szednél fel egy pipit..-

- Tegnap előtt szedtem föl..- mondtam és kiléptem az erkélyre. Zajos New York.. itt születem, egyszerűen nem tudnék máshol élni meg szoktam az autók zaját a fris levegőhelyet-benzingőzt kell szagolnom, de akkor is imádtam. Eközben Matt állt elém és tömte a fejét.

- Ö hm odha süssph- mondta teli pofával

- Mi van?? Először nyeld le – mondtam miközben letakarítottam magamról a rám köpködött kaja maradékot

- oda néz tee vaaaak!!!- ordította

Értetlenül bámultam kifelé és megpillantottam Kristent. Valóban sport felszerelésben volt és tényleg esze vesztül dögös volt benne, ahogy az a fekete nadrág ráfszült formás fenekére.. Igaza volt Mattnek fel kell szednem egy „pipit” ..

- áááááh istenem.. – mondta és nagyot sóhajtott. Kristen már nem láttam gondolom bement már..

- Na jó én megyek dolgozni .. – mondtam és bementem. Annyira fáradt voltam, hogy csináltam még egy kávét. Fölkaptam a táskámat és indultam is.

- Majd jövők és lehetőleg ne gyújtsd föl a lakást.. - mondtam, de előtte még rá pillantottam az órára 12:30. bassza meg.. Gyorsítottam a tempómon és kitéptem az ajtót, ami nem bizonyult jónak.. Ahogy kiléptem meg botlódtam a küszöbe és a kezembe lévő kávé kiömlött… csak most vettem észre hogy nem másra ömlött, mint egy lányra nem igazán tudtam beazonosítani ki az, mert én is zuhantam közbe, de sikerült a szemközti ajtónak a kilincsébe megkapaszkodnom. Hirtelen megállt bennem az ütő… akire ráöntöttem a kávémat az Kristen..

- Ohh sajnálom. – nyögtem, föl mert éppen a lapos hasával voltam szembe. Lassan kiegyenesedtem és csak most láttam, hogy a trikója teljesen átlátszó volt és szinte láthattam csodás kebleit… Kristen lefagyva nézet rám.. én kb szintúgy .. pár perc múlva Kristen törte meg a zavaró csöndet..

- Öhm semmi baj.. – mondta Én még mindig nem tudtam megszólalni annyira letaglózott a látványa.. láttam már csinos,helyes lányokat.. de ő teljesen más volt

- Épp hozzátok indultam.. – mondta és elmosolyodott..

- Tényleg hogy-hogy?.. – mondtam meglepetten

- Hát csak megszerettem volna kérdezni hogy nem tudtok e erre fele egy könyves boltot?

- De éppenséggel tudok, egyet itt van, pársaroknyira elkísérhetlek, úgyis oda tartottam mivel ott dolgozom.. - feleltem és próbáltam a szemébe nézni nem a dekoltázsát firtatni, amely szinte üvöltött, hogy nézek oda..

- Azt megköszönném, tudod, ha költöztél, már akkor tudod, minden elkeveredik.. Hát én is így jártam. – mondta és ismét kaptam tőle egy mosolyt, amitől nekem is mosolyognom kellet.

- Ismerős érzés…- idéztem föl magamban azt az időszakot, amikor költöztünk.. tudtam, hogy nem kéne Mattre bízni, de azt mondta nem lesz gond.. erre azzal állt elő hogy a konyhai felszerelések és a gépek később fognak érkezni .. erre kiderült. Hogy a ruhák és a takarók fognak késni... azóta tanultam belőle és semmit se bízok Mattre

- Szóval mehetünk..- mondtam

- Öhm igen máris csak átöltözöm.. - Mutatott végig magán.. ami nem igazán bizonyult jó dolognak a részemről..

- Khm.. okés addig én.. itt megvárlak.. – mondtam

- De hogy is ne hülyéskedj, gyere be, de előre szólok, még nagy rumli van.. – mondta szégyellősen és közben kinyitotta az ajtót. Ahogy beléptem megállapítottam, hogy Kristen nem látott még kupit ahhoz képest, hogy most költözött ide.. Bezzeg a mi lakásunk, hogy nézet ki. Igaz hogy már több mint egy éve lakunk itt mégis szerintem még mindig vannak dobozok amiket nem pakoltunk ki.

- Hát ime.. öhm kérsz valamit inni netán egy kávét, mert amint látom azt akartál volna inni.. – felelte nevetve és a porlójára bökött..

- Köszönöm, de nem kitudja meddig tartana megkeresni a kávét.. – mondtam nevetve.. és különben sincs már szükségem kávéra mivel az iméntiktől igen csak felkeltem.. Bárcsak minden reggel ilyen ébresztést kapnék.. és nem olyat hogy az idióta szobatársam beleordít a fülembe..

- Egy fél pillanat- Mondta és már el is tűnt. Leültem egy fotelbe és el kezdtem a lábammal dobolni. Körül néztem a lakásba igazából nem tudtam még megalapítani Kristen stílusát mivel az egész lakásba dobozok és pár darab szék, no meg egy fotel volt. Újból körbe pillantottam és a szemem megakadt a kanapétól balra elhelyezkedő szobán.. ugyanis a tükörből kristent láttam .a szám egy nagy O formált és a szívem örült ritmusba kezdet el verni az gatyám meg kezdet szűkölni...Éppen a gatyájának a madzagját bontogatta.. ahogy ott ált a nap megvilágította olyan.. Szép volt.. Össze-vissza mozogtam. Türelmetlenül vártam a folytatást. A körmeimet bele mélyesztetem a fotelnek a karfájába ezzel próbáltam a helyemen maradni és nem rátámadni. Tudtam, hogy helytelen, amit csinálok, de emberek pasi vagyok.. De mégis féltem, ha meglátom, akkor nem bírok magammal és rátámadok.. Így hátra dőltem és behunytam a szemem és elképzeltem őt fehérneműbe.. Hmm.. Lassan oda hajolnék hozzá és belecsókolnék a nyakába.. mutató ujjamat végig húznám oldalán és puhatolózva megcsókolnám, utána visszatérnék a nyakához. Végig csókolnám, újból a nyakát egészen a mellkasáig utána óvatosan beakasztanám az ujjaimat melltartójának kapcsába és lassan kikapcsolnám……

- Mehetünk?- Kérdezte Kristen és engem ezzel visszatérített a valóságba


5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a történeted..
    bírom ezt a Matt-et is :)
    és hát naon kíváncsi vok mik lesznek még..:D
    naon várom a kövit
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  2. SZOFIIIIIIMMMMM :D :D
    Na szalXD...
    elöször is KURVA JÓÓÓÓÓ LETT :D :D :P :P Jujj XD birom Mattet, de nagyon! :D :D XD azok a beszolásai XD idióta XD :D...
    Rob...egy béna XDDD ráöntötte bmeg a kávét XD ejj RábörtXD....na meg a tükrös rész! :P XD anyád XD szofiiiii XD :D :D .... köszii...ezt a kis 'khm' résztXD vagy hogy is mondjam XD :D de...XD most nem azért de annyira nem vagyok kivi Kristen formás fenekére na meg ahogy Rob bámulja és akkkor leirod hogy ....na szal értedXDDD jóó persze nem azt mondom kell az ilyen rész XDDD :D de azért még is csak Robci hátsóját szivesebben olvastam volna XD khm..XDD :D de áááá rohadt jóó volt :D:D és ne érts félre tetszett a vége is :P Robci hogy bámulta már a tükörbe XD ejnye ejnye XDD :D :P...
    na befogtam XD legközelebb pl lehetne az is hogy összefutnak és Kristen behivja a lakásába :P XD stb...XDD jujj! XD befogooom! XD
    KÖSZII A FEJIT!!♥♥ és nehari hogy nem irtam tegnap komit :/ :(
    lávju babám♥
    Nikky

    VálaszTörlés
  3. Szia Szofi!
    Nagyon tetszik a törid:) Kíváncsi vagyok a folytatásra. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Szia:)

    Szofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
    Most miért kell ezt csinálnod ember???!!!! Komolyan kitépem az összes hajamat:D A legjobb résznél hagytad már MEGINT abba!!!!!:S
    Bazzzd Matt kurva nagy arcxD Beugrik Pattika ágyába és női hangot imitál......ííííííí IMÁDOM *.*
    Meghiszem azt, hogy Robci ilyen ébresztést akar magának minden nap:P
    Lesz itt még balhé úgy érzem, mivel Matt is és Rob is, Kristent akarja:D Fight for the LovexD Bocsesz ezt nem hagyhattam ki, pedig utálom ezt a számotxD
    Miért nem ugrott neki Rob Kristennek??:O Megnéztem volna Kristen arcát:P
    Kurva jóóóóóóóóóóóó Szofi, annyira imádom, meg persze téged is őrült csajszi;)(L)(L)(L)
    Puszillak: Lilluci

    u.i: Lesz majd Kristen szemszög is, vagy az egészet Rob szemén keresztül nyomod??? (ez úgy hangzott, mintha kivetted volna Rábört szemétxD)
    Istenem de debil vagyok maxD

    VálaszTörlés
  5. Hát ez baromi nagy!!!! :D
    Az elején megint úgy röhögtem, mikor Matt először simogatva próbálta felkelteni Robot, hát az valami fenomenális volt.
    Nagyon tetszik, hogy Rob szemszögéből irtad le az egészet. Ahogy elképzelte Krist fehérneműben, meg hogy miket csinálna vele...hmmm:P
    Kíváncsi vagyok, ha most már ennyire kész van, mit fog tenni, ha a képzelgései valóra válnak
    Na megyek a kövihez :D

    VálaszTörlés