2010. október 9., szombat

4. fejezet - Közbe szólások


Köszönöm a türelmet és nem is mondok semmit jó olvasást :)

Kristen teljesen végig mért majd fölnézet rám és elpirult. Annyira szép volt a folyosó lámpája megvilágította fehér-bár most inkább jobban mondva vörös- arcát. Szinte csak egy másodperig nézet a szemeibe és rögtön lehajtotta a fejét és talán még vörösebb lett.

- Öhm... sajnálom.. én csak.. szóval hát kizártam magam..- mondta még mindig lehatott fejjel. annyira bájos volt és elbűvölő legszívesebben fölemeltem volna az állát és rámosolyogtam volna de attól tartok hogy nem csak mosolyognék.. és nem szeretném ezt megkockáztatni

- Oh gyere be. - mondtam és kijebb nyitottam az ajtót. Kristen fölemelte a fejét és belépet az ajtón.

- Egy perc csak.. fölveszek valamit.- mondtam és próbáltam gyorsan fölöltözni. Valahogy elégedettséggel töltött el, hogy így összezavarodott mikor meglátott. Fenébe már megint olyanokon gondolkozok, amiken nem kéne. Felvettem a mai esti "összeállításomat" ami egy szakadt farmerból és egy kockás ingből állt.

Fésülködésre nem igazán pazaroltam az időmet párszor beletúrtam és elindultam a nappaliba, amit Matt röhögése töltötte be. Ahogy beléptem az a látvány fogadót hogy Kristen Matt mellet ült és Matt valamit nagyon magyarázott neki

- Először csak az ABC betűi voltak és utána már mondatokat is ki tudtam büfögni - mondta és elkezdett röhögni. Édes jó istenem remek most nem csak magát égette le bár annak már úgy is mindegy, de engem is szuper valószínűleg Kristen már el se akar jönni velünk. Ki akarna egy nem normálissal és egy kész szerencsétlennel bulizni, menni?!

- ohh hát tudod, azt hiszem még az öcsémet is túlszárnyaltad- mondta nevetve Kristen. Azon gondolkoztam, hogy ezt csak kedvességből mondta vagy tényleg ilyen jól kezeli

Matt nagy baromságait

- Öhm kész vagyok.- mondtam és Matt egy bamba vigyorral nézett rám.

- Okés akkor még találkozunk este.- felelte kristen és fölállt a kanapéról. Nos, azt hiszem Kristen átkerült a pipik mivel Matt szégyentelenül bambulta Kristen fenekét.

- Hmmmm naná hogy találkozunk.. este- mondta és hátra dőlt a kanapén. Kristen elmosolyodott és kiment.

- viselkedj. - suttogtam gyorsan. Úgy látszik, az este folyamán ezt többször el kell majd mondanom

- Viselkedj..- ismételte Matt gúnyosan . – Már mondtam MINT AZ APÁÁÁÁM - a fejemet ráztam meg ..

Ha Matt lenne, a fiam azt hiszem, nem engedném emberek közé.

Én is kiléptem Kristen mellé, aki mosolyogva a falnak dőlt.

- öhm a barátod..- akarta mondani.. ajaj

- Tudom, igen sajnálom egy bunkó hülye marha, de tudod, ő ilyen nem tudja, hogy ekkora hülye. - vágtam közbe gyorsan

- Öhm nem igazából nagyon kedvelem. - mondta és elmosolyodott. Kedveli?? Ezek szerint Kristen olyan férfira vágyik, aki egy "kissé"- bár Matt esetébe nagyon- bolond?.. Ki tudja Kristen okos értelmes és szép Matt egyszerűen hülye.. Talán mégis igaz az a teória hogy az ellentétek vonzzák egymást??

- Ohh..- mondtam és rá pillantottam az ajtóra csak most jutott az eszembe, hogy valójában miért is vagyunk itt.

- szóval hogy sikerült kizárnod magad?- kérdeztem és azon gondolkoztam, ha nem fog menni akkor bekel törni az ajtót..

- Hát csöngetett valaki és éppen készültem valószínűleg túl későn nyitottam ki mivel nem volt ott senki. megnéztem hátha a liftnél van még az illető, de nem volt és mire vissza értem hát az ajtó becsapodot..- mondta és beletúrt a hajába, ahogy föl emelete a kezét a trikója feljebb csúszott és kissé kilátszott a lapos hasa.. Legszívesebben leszaggattam volna róla.. Kissé megráztam a fejemet, hogy kitisztuljon a fejem

- És ugye nem volt kulcs a zárba?- kérdeztem

- Hát éppenséggel benne volt- felelte

- Hát tudod, betörhetném csak attól tartok hogy akkor a zár is tönkre megy és éjszakára nem lenne jó ötlet zár nélkül maradni..-

- Hát nem.- mondta lemondóan és nagyon sóhajtott

- Esetleg.. Nálunk aludhatnál, majd reggel hívunk egy lakatost. - ajánlottam föl. Még nem tudtam mire vállalkoztam.

- Ohh ez igazán kedves..de gyorsan közbe vágtam

- Remek akkor szerintem ezt meg is beszéltünk. Megnézem Matt et és indulhatunk is.- mondtam elégedetten mosolyogva. Éppen a kabátomért nyúltam volna de Kristen teljesen oda hajolt hozzám. Az arcunk szinte csak milli méter választotta el lélegzete az arcomat súrolta amibe beleborzongtam

- Mondták már, hogy nem szép dolog félbe szakítani a másikat? - Kérdezte mosolyogva. Én meg fel se fogtam mi történik. Teljesen letaglóztam. Nem tudom, mi történt velem eddig soha nem csináltam ilyet nő közelébe miért pont most kell ezt elkezdenem??

- Én.. - mondtam, de most az először hálát adok Matt nek hogy itt van:

- POPEEY A TENGERÉÉÉÉÉSZ ááh na ez jó volt na mehetünk?- kérdezte hangosan és mi gyorsan szétrebbentünk Kristenre néztem aki bólogatott

- Igen menjünk.

Az út közben csak Matt dumált mindenféléről én és Kristen csak hallgattuk belőle áradó hülyeséget.

- Patty milyen messze van még ??- kérdezte Matt

- Matt szembe állsz vele.. - mondtam és a fejemet ráztam.

- aháá akkor mire várunk nem megyünk?- Jött az újabb okos kérdés Matt-öl

- Matt piros van .- Matt a fejét vakargatta és vállat vont Gyorsan rápillantottam Kristenre aki láthatólag élvezte az iménti beszélgetésünket. Én is elmosolyodtam.

- ÁÁÁ ZÖÖÖÖLD VAAAAN IRÁÁÁÁNY A MENNYEI PIÁK KÖZÉÉÉ . – mondta Matt és elkezdtet futni. Az emberek igen csak megnézték, de ez már megszokott volt…

A bár nem volt valami elit de viszont kulturáltnak tűnt. Kristen előre engedtem és elmosolyodott. Éppen mentem volna de Matt majdnem föllökött .

-Nahááát Paty te egy úriember vagy- mondta röhögve.. Elmorogtam egy idiótát és utánuk mentem. Matt egyből a pulthoz invitálta.

- Nos .. iszunk egy sex on a beach-et – mondta és a szemöldökét huzigálta

- Hát én inkább maradok a sörnél. – mondta Kristen és ki is kért egyet

- És te Pattika ?? – kérdezte Matt

- Én is egy sört kérek – mondtam és leültem Kristen mellé. A karunk össze simult és ennyi elég is volt egyből reagált a testem. Remek.. mi lesz akor este ha már ennyitől beindulok?? Kérdeztem magamtól

- Jó akkor én egy tequila- mondta Matt és a kezével dobolni kezdet

- Nem hiszem, hogy jó ötlet már is ezzel indítani.- Mondtam Mattnek

- Bocsi „apa” de úgy terveztem hogy nem igazán leszek józan .- felelte büszkén.. Ajaj ha Matt részeg akkor annak nem lesz jó vége…

- Parancsoljanak – mondta a pultos pasi. És Oda tette elénk az italokat.. Mikor Kristen elé akarta rakni a sört a szemei elkerekedtek és majdhogy nem leejtette a sörét

- Kristen ?? – kérdezte meglepődve. Én is úgy szint megvoltam tudja a nevét ? Kristen fölnézet rá és nagyon kiáltott

- Dave!!! – mondta hangosan és áthajolt a pulton hogy megölelje az ismeretlen fickót akinek a neve Dave.. Matt és én csak bámultunk l miközben ők ölelgették egymást.. össze szorítottam a kezemet ..és dühösen meredtem a arra a Dave gyerekre .. Mint nem adnék ha Kristen engem ölelgetne így.. bár szerintem én nem csak ölelgetném.. szuper már megint ilyeneken gondolkozok Mire végre valahára elengedték egymást Kristen bemutatta:

- Matt! Robert!- most először mondta ki a nevem. Jól eső bizsergés futott át rajtam..

- ezt itt Dave, Dave ezek itt a barátaim.- mutatott ránk.. Dave elmondott egy „nagyon örülök”-t – ami nem igazán volt hihető a képére inkább az volt írva „Huzatok már el mert meg akarom fektetni az előttem álló nőt..”. Én is elmotyogtam egy „én is-t” majd nagyot kortyoltam a sörömből.

- Kristen szívem- mondta mézes mázosan Dave.. legszívesebben megtanulmányoztattam volna vele az öklömet..

- Nekem mennem kell. De majd hívj fel olyan rég beszéltünk. – mondta és felé

nyújtott egy névjegy kártyát..

- Okés majd még beszélünk. – felelte és a zsebébe csúsztatta a kártyát. Mire végre lelépet Matt gyorsan megszólalt

- Ki volt ez …- mondta de szúrosan rá néztem nem akrtam , hogy Kristen meg bántudjon

- .. ez a pasas?- mondta és elfintorodott

- Ohh még Gimibe együtt jártunk .. – mondta Kristen nemes egyszerűséggel .. remek együtt jártak.. de nincs rá garancia ,hogy ne tán újból ne jöjjenek össze.. Matt vállat vont és elkezdett össze-vissza fecsegni . Az ötödik pohár felesnél már alig bírt beszélni..

- Teeeh idhethe fithelni kikhne mehni a mohsdohba- Nyögte Matt .. Én meg azt se tudtam mi a fenéről beszél.

- Hogy mi ?- kérdeztem és rá néztem Kristenre hogy most mit csináljunk

- Szerintem vigyük haza.- mondta és meg fogta Matt karját és a nyakára tette én is ugyan így tettem. Nem voltam benne biztos ,hogy jó ötlet ez mivel Matt nem egy nád szál .. Gyorsan kimentünk a bárból.

- Talán a friss levegőtől kissé kijózanodik ..- mondta Kristen miközben próbáltuk kiráncigálni

- Hát erősen kétlem – feleltem és nagy nehezen kijöttünk. Gyorsan a lábára állítottuk de ez nem igazán bizonyult jó ötletnek így inkább én tovább fogtam

- Ne segítsek?? – kérdezte Kristen. Erre elmosolyodtam és a fejemet ráztam. Mire majdnem otthon voltunk Matt elkezdet énekelni

- New York, New York !!!!! want to wake up, in the city – Remek józanon Popeyt énekel részegen meg liza minelli-t..

- Ohh Matt fogd be .. – mondtam és tovább ráncigáltam. Végre a lépcsőháznál voltunk. Kristen gyorsan kinyitotta az ajtót. Ruhástól beledobtam az ágyba.. ez aztán délig fel sem fog kelni. Matt – et már elintéztem. Gyorsan kimentem Kristen-hez aki a nappaliba állt.

- Öhm bocsi hogy.. – akartam mondani de Kristen közbe vágott

- Ne hogy bocsánatot kérj remekül éreztem magamat – mondta mosolyogva Kristen egyrészről örültem neki de másrészről elszomorodtam ezek szerint tényleg kedveli Matt-et ..

- ooh hát akkor .. örülök neki… - mondtam és lehajtottam a fejem.

- ezek szerint tényleg nagyon megkedvelted Matt-et – mondtam és keresni kezdtem a tartalék ágyneműt..

- Igen kedvelem mikor ránézzek az öcsém az eszembe – mondta mosolyogva erre döbenten ránéztem ezek szerint nem „ugy” kedveli. Nagyon megkönnyebbültem és elmosolyodtam, de a mosolyos egyből le is fagyot amikor rá néztem Kristenre. A szobába teljes sötétség volt csak az utca fényei világították meg, annyira szép ..

Bele néztem a szemeibe és elvesztem közelebb léptem hozzá és ő nem hátrált hanem ő is közeledett. Lassan odahajoltam hozzá és meg csókoltam először lassan elbűvölve ízleltem ajkait majd Kristen szája elnyílt .. nem ezt nem szabad mondtam és gyorsan elhúzódtam ismét egy hibát követtem el.. Rá pillantottam elnyíló ajkaira és nem bírtam magamat türtőztetni. Ismét megcsókoltam puhatolózva majd egyre szenvedélyesebben. Belenyögtem a csókba és elváltam tőle, de csak addig, amíg meg biztosod jak róla, hogy valóban akarja ő is. Belenéztem imádot zöld szemeibe és elveztem nem érdekelt semmi csak egy hang volt a fejembe AKAROM!! MOST!”. Meg fogtam a lábait és a csípőmre helyeztem. Kristen felnyögött és beletúrt a hajamba. Ahogy ágyékunk össze ért nem számított semmi. Nagyon gyorsan berontottam a szobámba és lefektettem Kristen az ágyra. Zihálva rá néztem és ajkaimat a nyakára helyeztem egyre lejjebb haladtam. Mikor már a kulcsoltjánál jártam eluralkodott rajtam a türelmetlenség és letépted róla a trikót. Kristen láthatólag élvezte mert ő is egyre gyorsabban vetkőztetni kezdett. Amikor lekerült rólam az ing Kristen ajkaival térképezte föl felső testemet és a hátamra fordított.. Egyre lejjebb és lejjebb haladt néhol egy-egy harapással ajándékozott meg. Egy nagy torok hangú nyögés elhagyta a számat mikor Kristen a férfiasságom felé haladt. Lassan lehámozta rólam a nadrágot majd az alsót.. nem bírtam tovább és gyorsan hátára fordítva belé hatoltam Kristen felsikított az érzéstől én meg hangosan nyögtem egyet. Lassan mozogni kezdtem benne.. Kristenek ez nem felelt meg így megint a hátamra gördített és gyorsabb mozgást diktált. Egyszerre nyögtünk föl. Megbabonázva néztem Kristen testét egyszerűen gyönyörű volt .. egyre gyorsabban mozogott rajtam majd fejét hátra vetve felsikított .. Én is nagyot nyögve próbáltam nem bele halni a mennyei gyönyörbe..


3 megjegyzés:

  1. hát apám lehidalokxD ez aztán khm volt:D még ilyet... de biztos majd most jönnek csak a bonyik mert bénáznak egy sort vagy többet mire beismeri Robci hogy szerelmes Krisbe:D nagyon jó lett, folytatást folytatást MOOOOOOSSSSSSSST!
    pucca

    VálaszTörlés
  2. Húhaa.
    ez igen..
    Matt-at én nagyon bírom.. :D:D
    és hát nagyon tetszett ez a rész is..:D
    a vége meg ..húh..
    ::D:D
    várom a kövit
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  3. "- New York, New York !!!!! want to wake up, in the city – Remek józanon Popeyt énekel részegen meg liza minelli-t.. "

    Hát sikerült ismét megnevettetned. Komolyan mondom még a könnyem is folyni kezdett. :DDD
    De ááááá....
    Ez kész.
    Én is most fogok költözni.
    Nem hiszem el. Én biztos nem fogok egy ilyen jó pasival találkozni. Ez olyan elkeserítő :((((
    Na de nem baj. Szóval egymásnak estek. ezazzz
    azért Kristent se kellett nagyon biztatni ;)
    Kíváncsi vagyok, milyen lesz az ébredés...
    Ma hátra van még egy fejezet

    VálaszTörlés